Trenerzy
home
trenerzy

Serdecznie witamy na nowych strnach PROSPERO Business Training. Strony sa w trakcie aktualizacji-przepraszamy za wszelkie utrudnienia zwiazane z uzytkowaniem serwisu. Jezeli masz komentarz lub uwagi dotyczace funkcjonowania stron-napisz do nas. Serdecznie zapraszamy do wspolpracy- zespol PROSPERO Business Training
dla biznesu
kontakt
dla ciebie
o nas
galeria
nowości
książki
mapa serwisu
Nasze szkolenia prowadzą trenerzy z kilkunastoletnim doświadczeniem.

Reprezentują różne branże i specjalizacje - to inżynierzy, ekonomiści, pedagodzy , psycholodzy, specjaliści ds. marketingu i reklamy, menadżerowie czy negocjatorzy. Są to praktycy aktywni zawodowo, doświadczeni w pracy w organizacjach i istnieniu na wolnym rynku. Chcą i potrafią dzielić się wiedzą. Potrafią stworzyć właściwy klimat do zdobywania często trudnych umiejętności. Ich profesjonalizm i różnorodność pozwala nam oferować wiele interesujących, prowadzonych na najwyższym poziomie szkoleń.

Poniżej przedstawiamy zespół naszych głównych trenerów.

Ewa Polańska
Aleksandra Wawerla
Agnieszka Błach - Tomera
Agnieszka Peć - Soszka
Elżbieta Ziembrowicz
Jolanta Sierpińska
Katarzyna Mierzwiak
Bartosz Grucza
Grzegorz Skrzypczak
Sebastian Kuffel
Sławomir Tkaczyk
Witold Jan Czarnocki

Ewa Polańska
Dyrektor naczelny firmy Prospero Business Training. Ukończyła psychologię na Katolickim Uniwersytecie Lubelskim. Posiada międzynarodowy certyfikat Master Practitioner of Art of NLP. Psycholog, szkoleniowiec, trener grupowy. Szkoleniami dla biznesu zajmuje się od 1992r. Prowadziła treningi z zakresu zarządzania, komunikacji, sprzedaży, negocjacji m.in. dla firm: Merida Polska Sp. z o.o., Farmacol S.A, Polifarb Cieszyn-Wrocław S.A., Arctic Paper S.A., Mleczarnia Turek Sp z o.o., Saint - Gobain Isover Polska Sp. z o.o.

Aleksandra Wawerla
Psycholog, szkoleniowiec, trener grupowy. Posiada międzynarodowy certyfikat Practitioner of Art of NLP. Szkoleniami zajmuje się od 1997r. Prowadziła treningi z zakresu obsługi klienta, skutecznej komunikacji, telemarketingu, sprzedaży, m.in dla OKF Sp. z o.o., Poligrafia S.A., Centrum Języka Angielskiego w Żywcu, Fabryka Cukiernicza "Kopernik" S.A.

Agnieszka Błach - Tomera
Psycholog od 1998r; trener - konsultant od 1999r.; biegły sądowy. Absolwentka podyplomowych studiów z Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Członek Polskiego Centrum Mediacji. Prowadzi szkolenia z zakresu min.: efektywnej komunikacji, asertywności, psychologii sprzedaży, psychologii obsługi klientów, negocjacji, zarządzania czasem. Brała udział w prowadzeniu assessment centre, ocenie pracowniczej, rekrutacji personelu. Prowadzi szkolenia grupowe, jak i w formie coachingu indywidualnego. Szkolenia dla min: Fuchs Oil, Isover, Kompanii Piwowarskiej Browary Tyskie.

Agnieszka Peć - Soszka
Absolwentka Pedagogiki Uniwersytetu Łódzkiego oraz studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Ukończyła Kurs Practitioner NLP. Trener z kilkuletnim stażem w prowadzeniu szkoleń z zakresu: komunikacji, technik sprzedaży oraz profesjonalnego kontaktu z klientem, technik twórczości oraz technik szybkiego zapamiętywania, integracji i motywacji. Obecnie pracownik działu HR firmy REDAN SA - gdzie aktywnie realizuje projekty szkoleniowe i personalne.

Elżbieta Ziembrowicz
Inżynier organizator przemysłu, szkoleniowiec, licencjonowany trener NLP. Prowadzi zajęcia grupowe od 1995 r. Prowadziła szkolenia z zakresu: sprzedaż, negocjacje, zarządzanie czasem, prowadzenie zespołów, komunikacja, techniki wpływu, prezentacja publiczna, telemarketing, upselling, treningi: antystresowy, asertywności, integracyjne; cykl szkoleniowy dla trenerów wewnętrznych firmy itp. dla pracowników obsługi klienta, doradców bankowych i ubezpieczeniowych, przedstawicieli handlowych, kadry menedżerskiej. Pracowała m.in. dla Bank Przemysłowo-Handlowy PBK, Bank Zachodni WBK, Kredyt Bank, Polkomtel SA, Ericsson, Hewlett - Packard, Lumena, Polfa S.A., Telekomunikacja Polska S.A., Tuv Rheinland Polska Sp. z o.o., Lafarge Dachy Sp. Z o.o., Global Cosmed S.A., Braas Polska Sp. z o.o., Boots Healthcare Sp. z o.o., Fuchs Oil Corporation i inne

Jolanta Sierpińska
Ekonomista, szkoleniowiec, licencjonowany trener NLP. Prowadzi zajęcia grupowe od 1995 r. Prowadziła szkolenia z zakresu obsługi klienta, technik sprzedaży, negocjacji i zarządzania m.in. dla: Auchan, Bank Handlowy S.A. Geant Polska Sp. z o.o., PKO S.A., PZU S.A., Telekomunikacja Polska S.A.

Katarzyna Mierzwiak
Absolwentka Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Specjalizacja w zakresie psychologii pracy i organizacji. Od 1995 roku prowadzi szkolenia w zakresie m.in.: komunikacji interpersonalnej, sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, zarządzania pracownikami, rozwoju osobowości menedżera, telemarketingu oraz doradztwa personalnego dla firm. Prowadziła szkolenia m. in. dla firm: Berendsen, COLOP Printy Poland, CPN, FMG Amplico Life, Telekomunikacja Polska S.A.,TTW Dom i Ogród, Whirpool.

Bartosz Grucza
Magister zarządzania, absolwent i pracownik Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, współtwórca i wykładowca Podyplomowych Studiów Zarządzania Projektami SGH. Kierownik projektów i konsultant w dziedzinie zarządzania projektami finansowanymi ze środków pomocowych UE. Menedżer, od ponad 10 lat wdrażający projekty w przedsiębiorstwach prywatnych i instytucjach państwowych. Współautor popularnych podręczników z zarządzania projektami i szeregu publikacji z zarządzania. Członek PMI oraz IPMA, propagator idei zarządzania projektami w środowisku akademickim i studenckim.

Grzegorz Skrzypczak
Prawnik - mediator, absolwent Podyplomowych Studiów „Negocjacje i Mediacje" organizowanych przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej w Warszawie, mediator sądowy. Od 15 lat zajmuje się sprzedażą i negocjacjami głównie w sektorze B2B. Przez 7 lat kierował własną grupą handlowców i zarządzał obszarem sprzedaży (kilka województw). W ostatnim czasie realizował projekt budowy sieci sprzedaży dla ogólnopolskiej firmy produkcyjnej. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu zarządzania sprzedażą, komunikacji, negocjacji, manipulacji i windykacji. Prowadził szkolenia m.in. dla TP S.A., PZU S.A., Kredyt Bank S.A., Polkomtel S.A.

Sebastian Kuffel
Dyrektor handlowy ds. kontaktów z sieciami w jednym z największych wydawnictw w Polsce, handlowiec i negocjator z 10-letnim doświadczeniem - zarówno w sprzedaży, jak i w przygotowaniu i szkoleniu handlowców.

Sławomir Tkaczyk
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego (1989). Trener rekomendowany przez Polskie Towarzystwo Psychologiczne. Od 1995 r. zajmuje się projektowaniem i realizacją programów szkoleniowych:
Realizuje długofalowe cykle szkoleniowe: podstawowe dla nowych pracowników (procesy sprzedaży, obsługi klienta itp.) i zaawansowane follow-up. Wspólnie z Klientami opracowuje
i prowadzi szkolenia produktowe (związane z modyfikacją lub wprowadzaniem nowych produktów), „przekładając techniczne mądrości" na język przyjazny dla odbiorców. Prowadzi szkolenia dla superwizorów i dla liniowej kadry kierowniczej w zakresie motywowania, kontrolowania i egzekwowania standardów pracy.
Opracowuje i wdraża narzędzia służące weryfikacji pracy sprzedawców w zakresie spełniania standardów procesu sprzedaży i obsługi klienta.
Pracował między innymi dla następujących Klientów: CITROEN POLSKA, NISSAN POLAND, SUZUKI MOTOR POLAND, VOLVO, BROWARY OKOCIM, CARLSBERG POLSKA, DANONE, ETI-POLAM, ANDERSEN BUSINESS CONSULTING, BANK ŚLĄSKI ING, EMAX, POLSKA TELEFONIA CYFROWA (ERA GSM)
KANCELARIA PREZYDENTA RP, URZĄD MARSZAŁKOWSKI w ŁODZI

Witold Jan Czarnocki
Absolwent Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i Studiów Podyplomowych w zakresie Zarządzania Zasobami Ludzkimi w Organizacji w SGH. Wykładał psychologię handlu i reklamy. Certyfikowany Master of Art of NLP przez IFICO oraz przez Bandler & Associates. Od 1995 realizuje programy szkoleniowe, rekrutacyjne i doradcze dla firm. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i obsługi klienta oraz psychologicznych metod wywierania wpływu społecznego i rozwoju umiejętności osobistych.

terminarz szkoleń otwartych